Nem volt szúnyoghálóm, de lett székhelyszolgáltatóm

székhelyszolgáltatás budapesten

A szúnyogok számomra talán a legidegesítőbb élőlények a világon. De komolyan. És sajnos jelenleg olyan helyen lakom, ahol nincs szúnyogháló az ablakon. Természetesen, ez nyáron a legbosszantóbb, de persze az év többi időszakában is kellemetlen. Főleg azóta, hogy nem nagyon van tél és hideg, sajnos, folyamatosan rengeteg szúnyog van. És, amilyen szerencsém van télire benn ragad néhány a lakásban. Ezeket néhány hét alatt levadászom, de a múltkor maradt egy, amit az istennek nem sikerült elkapnom. Aztán egyik éjszaka, amikor a zümmögésével felébresztett, sarokba tudtam szorítani és elkaptam a grabancát. Viszont visszaaludni már nem tudtam, így leültem a gépem elé, és elkezdtem foglalkozni a feladatokkal, amiket az üzlettársam sózott a nyakamba.

Ami a legsürgetőbb volt, hogy a székhelyszolgáltatás budapesten kérdésre választ találjunk. Ez több szempontból is fontos volt számunkra, de elsősorban azért mert meg akartunk szabadulni a székhely okozta kisebb-nagyobb bonyodalmaktól. Eddig ugyanis béreltünk egy irodát a székhely bejelentéshez. Az volt a terv, hogy időnként majd dolgozunk ott is. De végül inkább teher lett, mint könnyebbség.

Némi böngészés után rátaláltam a Székhelyszolgáltatás24 oldalára, miután beírtam a keresőbe, hogy “székhelyszolgáltatás budapesten”. Elkezdtem végig görgetni a honlapot. Az már rokonszenves volt, hogy nem volt túl bonyolítva sem a megjelenés, sem az elrendezés. A bejegyzéseket érdekesnek és informatívnak találtam. És nem kellett órákat kóvályognom az oldalon, hogy megtaláljam a székhelyszolgáltatás budapesten témakört, mert szép feltűnő helyen és módon volt feltüntetve.

Jól bevált a Székhelyszolgáltatás24!

Magát a szolgáltatás típusát már ismertem, így az nem okozott nagyobb meglepetést. Tudtam, hogy a tevékenységi körbe beletartozik az érkező küldemények, levelek átvétele és szkennelése, továbbítják az előbbieket e-mailben és postán is, ők helyezik ki a cégtáblára a cégnevet, biztosítanak tárgyalót az üzleti megbeszélésekhez, fogadják a hatóságokat és tűrik azok kényszerintézkedéseit.

A weboldal alapján tehát nagyon megtetszett a Székhelyszolgáltatás24, így elküldtem a linkjüket az üzlettársamnak. Másnap vissza is írt, hogy neki is bejön a dolog, küldjük tovább a könyvelőnknek, hogy ő mit gondol róla. Nem sokkal később visszajelzett, hogy abszolút működhet nálunk ez a szolgáltatás. Így nem maradt más hátra, mint elindítani a folyamatot.

Úgy döntöttem, hogy nem az űrlapot fogom kitölteni, hanem felhívom őket telefonon. Így is tettem. A Székhelyszolgáltatás24 kollégája nagyon udvariasan fogadta a hívásomat, és készségesen válaszolt minden kérdésemre. Elmondtam, hogy szeretném ha a székhelyszolgáltatás budapesten lenne. Miután egyeztettük a szükséges adatokat, mondta, hogy küld egy befogadó nyilatkozatot, amit az ügyvédünknek kell majd odaadni átnézésre. Ezenkívül megbeszéltünk egy időpontot a személyes találkozóra, hogy minden iratot alá tudjunk írni. Végül megnyugtatott, hogy ez egy gyors procedúra, néhány vagy legrosszabb esetben 15 nap alatt túl leszünk rajta.

A székhelyszolgáltatás megkönnyítette az életünket

Az ügyintézés valóban gyors volt, minden zökkenőmentesen zajlott. A személyes találkozó után az irataink a cégbírósághoz kerültek, miután az ellenjegyző ügyvéd révén elkészült róluk az ellenjegyzés. A folyamat ott ért véget, hogy a cégbíróság bejegyezte a cégmódosítást. És az egész valóban nem vett hónapokat igénybe.

Nagyon örültem, hogy el tudtuk intézni ezt a dolgot, mert így sokkal kényelmesebb lesz intézni a céggel kapcsolatos teendőket. A székhelyszolgáltatás budapesten a legjobb megoldás, amit csak tehettünk. A Székhelyszolgáltatás24-gyel pedig a legjobb partnert találtuk meg erre a feladatra.